Громадська організація “Українська антикорупційна асоціація” (“УАА”) відверто здивована спекуляціями навколо роликів соціальної реклами у теле- та радіоефірі, присвячених діяльності Генеральної прокуратури України.

Вважаємо за необхідне заявити, що відео- та аудіоролики створені з ініціативи “УАА”. Саме громадська організація звернулась до телеканалів і радіостанцій  із пропозицію включити ролики в ефір. При цьому з боку “УАА” не висувалися жодні умови: телеканали та радіостанції розміщували соціальну рекламу в обсягах, які дозволені наявністю ефірного часу.

Також зазначимо, що відео- та аудіоролики були надіслані на експертизу Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, яка підтвердила їхній статус соціальної реклами.

На початку 2018 року “УАА” провела громадську експертизу кількох резонансних справ, пов’язаних із корупційною діяльністю відомих політиків і народних депутатів. Ми дійшли висновку: успішно довести ці справи до кінця можливо лише за умови, що Генеральна прокуратура України отримає потужну підтримку з боку українського суспільства. Адже політична верхівка країни та суддівський корпус нині чинять шалений опір, саботують подальший розгляд зазначених справ та ухвалення справедливих рішень.

Упевнені, що соціальна реклама допоможе суспільству отримати об’єктивну інформацію про роботу Генеральної прокуратури України. І це дасть реальний поштовх у просуванні слідства у корупційних справах серед політичної та бізнесової еліти.

Найближчим часом “УАА” проведе прес-конференцію, під час якої оприлюднить вичерпну інформацію щодо резонансних справ, які стали підґрунтям для створення соціальної реклами.